Right in'ya face, sucker!

Ä N T L I G E N N N N N !!!
efter mycket om och men har jag nu till slut gjort klart hem.k uppgiften om tvätt.
så om jag inte är kungeN på allt om tvätt nu;
påla mig i bakhuvudet och bind mig naken vid per bäckström!



___

förövrigt?
jag har blivit ovanligt inaktiv på bilddagboken sedan en tid tillbaka,
vilket jag beklagar för till er bevakare!
men i och med att jag numera halft bor hos johan,
så har jag dåligt med bilder att ladda upp, tyvärr.
men annars är allt bara bra!
skolan sköter jag excellent, vid sidan av mitt umgänge med flummiga människor om kvällarna.
så allt är sig väl likt i stort sett!

(förutom!!)
det faktum att jag börjat reta mig på alla fördomsfulla människor kring mig.
och då menar jag främst nazisterna, och deras vänner; rasisterna.


*  ''det är vårat land, vafan gör dom här i våra hem med våra jobb?''
- men ja.. precis.. det vore kanske en sak att klaga om du var en av dom lidande,
men med tanke på att du fortfarande har tak över huvudet,
och det enda du gör som ens liknar ett jobb är att skolka från so:n,
så du borde kanske knipa igen?

*  ''men dom är störda, kriminella blattejävlar som bara förstör hela tiden: ÅK HEM!''
- okej, men låt oss då se på det såhär:
''blattejävlarna'' kommer till sverige, försöker passa in, men blir frånstötta av samhället.
söker jobb, men misslyckas för att namnet uttalas ''ichh'' och inte ''iss''.

- klart man mår dåligt? och det är lätt hänt att skit händer då, right?



att sedan få höra kränkade ord och få råa blickar efter sig gör nog inte saken bättre heller.
ni kallar dom för vandaler när det är ni som snackar om att slå in huvudet på dom.
det är ni som kallar dom fula glåpord och det är ni som skrattar hånfullt åt dom för att dom inte kan språket.
snälla, bara lägg ner.

och för guds skull.. kom inte och gnäll för ''att invandrar-homot tatta din cykel!''
- för du använder bitar av deras språk dagligen.
- du klär dig inspererat av bland annat dom.
- du äter maten dom tillagar.
- du dansar till låtarna dom spelat in.
- du ser på filmerna dom regisserat.


lite överkurs bjuder jag på också;
mellan år 1400 och ända fram till ca 1900 var det ''vitingarna'' som tog deras land. indianernas.
nu lever dom få som kvarstår i reservat pga det.
läs en bok istället för att springa runt och snacka om ''ditt stackars lidande land''.
och om inte annat, ta reda på saker innan du snackar massa bull..



du gnäller fortfarande för att muhammed ahmed ali snodde din cykel?
- du tog hans land. hans hem.

(jag säger inte att någon, vare sig vit eller svart gör så att säga rätt.
men snälla.. varför allt detta ständiga hat hela tiden?)
kanske är det dags att växa upp nu?

/ kärlek och respekt.

Kommentarer
Postat av: Hubbbe @

DU KAN!

2009-04-22 @ 02:00:43
URL: http://stillfree.blogg.se/
Postat av: madjimusic

förtryck mot en annan folkgrupp än den man sj till hör om man nu till hör någon har blivit aldeles för vanligt i vårat samhälle dem hatar pga av hudfärg för att vi är aldeles för trång synta i vårat oskuldsfulla sverige, som styrs av ett gäng smyg runkande smyg rassar, vi i sverige borde tacka utlänningarna i vårat land för allt dem gett oss och inte trycka ner på dem,...

2009-04-22 @ 23:15:22
URL: http://madjimusic.blogg.se/
Postat av: .

om dom blir ifrånstötta kanske det är dags att sticka :P? är emot sådana fördomar dock.

2009-04-22 @ 23:15:41
Postat av: andrea

jag hatar ingen pga hudfärg. jag älskar alla.

utom nazister och rasister. dom står jag inte ut med.

jag älskar dig i alla fall. och din pappa är turk, men vet du vad? JAG BRYR MIG INTE.

hehe, puuuuss <3

2009-04-25 @ 16:56:02
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: Hubbbe @

SV; har du kollat hur mkt du har ringt för? :)

2009-04-26 @ 11:22:08
URL: http://stillfree.blogg.se/
Postat av: Helge Olin

Du och jag Yasse, hand i hand mot nazzarna ^^

2009-04-30 @ 17:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0