.. and she's back!


Först och främst: Jag beklagar att jag varit något sjukt oaktiv här på denna bloggen,
men det händer allt för mycket saker runt omkring nu,
så jag hinner helt enkelt inte riktigt med att skriva här på bloggen så mycket som jag skulle vilja, tyvärr.

MEN

Nu struntar vi i det!
Hej hallå du!
Klockan blinkar nu 06:51 på väckarklockan,
väskan står packad inför stockholm och jag segar mig vid datorn då jag kanske egentligen borde äta lite frukost.
Jag känner redan nu att detta kommer bli en galet seg dag,
men jag försöker ändå hålla humöret uppe, som alltid!
Jag har blivit allt sämre på detta med att skriva intressanta inlägg känner jag.
Men det är inget jag tänker ursäkta mig för,
utan något ni isåfall får se till godo med!



Charles H. Duell, Commissioner, U.S. Patent Office, 1899 -
''Everything that can be invented has been invented. ''


Människan har alltid vart känd för att tro sig veta allt om ja,
så gott som allting.
Detta är något jag lagt märke till speciellt nu det sista.
Alltså har tiden kommit då andra tyckts veta bättre än mig, om just mig.
Att tro, och att tro sig veta är två bessynerligt olika begrepp,
med var sin egen innebörd.
Att jag skulle behöva ta det ansikte mot ansikte med en del personer,
det hade jag inte ens haft i tankarna för bara någon dag sedan.
Men det visar ju bara hur fel man kan ha om vissa människor emellanåt.
Men jag är inte sämre än många andra, och har lärt mig leva med mina fel.

Imorgon kommer jag antagligen spendera dagen med min älskling,
och just nu spelar inte så mycket annat någon vidare stor roll faktiskt.

(bilderna: jag tänkte bjuda lite på det nyaste. enjoy!)

Kommentarer
Postat av: andrea

åååh du är tillbaka!!!!!!!!!!!!

hur länge varar det? <3

2009-06-10 @ 15:13:13
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0