Att vara, eller att inte vara: P3PP?

''Han är min konst utan ramar.
Han är pojken som sätter färg på min vardag.''
Iih - Im crazy over you.


Till en början
kan jag ju meddela att jag just nu sitter med en inte allt för dålig hög läxor på min favorit-plats i hela Vänersborg (-staden där det händer), om man bortser från Café Cult såklart!
Planen var till en början att jag bara skulle svänga förbi och lämna några böcker, men slutade med att jag istället, inte helt oväntat hamnade här framför dumburken, HEHE.
Hur som helst så har jag nu 41min exakt kvar att blogga av mig lite skit innan mitt tåg mot Karlstad avgår ifrån perrongen.
Känns som om helgen kommer bli en riktig 10:a 'foshoo!
Tänker hålla tummarna på snö hela dagen!

- TOMORROW!!!
- WHAT ABOUT TOMORROW?!

HEHEHEHHEH jo.
> Imorgon kommer operation ''höja-betyget-i-fysik-kemi-biologi-procesen'' att påbörjas.
Med andra ord: Inget mys i Trollhättan för min del. *Snyft*
Där emot kommer jag att införskaffa mig (på något jäkla vänster) tummvantar!
Inte för att dem jag fick av David var fula alltså utan.... Eller jo, det var dem.

ENIVÄJ.
Ha en snuskigt bra helg nu folket!
(I'll call ya' tonight breZ!)
Byebye black bird.

Kommentarer
Postat av: Oskar huberhoff, aight? :D

kotku, ladna jestesz!

I to nie malo! :)



- LOOOOOOOOOOOOOOVE :D

2009-11-18 @ 22:20:27
Postat av: Oskar huberhoff, aight? :D

Well. Yasemin.

8 DAAAAAAAAGAR KVAR!.

elsk på dig. :c



Förövrigt skriver du bra.

Och det första du skrev på inlägget, jag dog.

2009-11-19 @ 00:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0