Behörighet.

Gabba gabba hey!
Mitt helvete till läx-berg bara fortsätter att växa,
Liksom längtan efter den första snön!
Har kommit på mig själv nu det senaste med att dagdrömma om stora mysiga halsdukar,
Och diverse annat smått och gott som hör hösten och vintern till!
Nej.. Säger då det!
Hade inte suttit fel alls med en kopp te och någon mysig person att krama lite på,
Speciellt inte nu när dagarna bara blir kortare och kortare,
Och mörkret tätare allt eftersom dagarna rinner på.

Jag är rädd.
Det var länge sedan nu.
Länge sedan jag tog mig tid att själv sätta mig ner och tänka.
Ja.. haha, tänka på allt möjligt.
Framför allt på framtiden.
- Vad väntar den?
Jag vet inte. Ingen vet.
But: What i do know, is that someday, at somehow, we will met again!

''You are making my life complete''
</3

Kommentarer
Postat av: Jessie<3

Du är det utan tvekan finaste!! Det är något du aldrig ska fundera över, det är inte ens någon ide att du säger emot för så är det bara och det finns inget du kan göra åt det, fattar du?! älskar dig yasse, kom ihåg det!<3

2009-09-19 @ 20:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0