Happyhour!




CAFÉ CULT!
- ''Va? Vem sa du?''
Hallå folk... Skärp er nu!
Klart ni alla vet vart cafét med mysigaste kunderna och góaste personalen ligger eller?
Efter några dagars praktisering där kommer jag då aldrig glömma det iallafall!
HEHEHE, inte för att jag gärna är en sån som skryter men..
Jag får faktiskt precis så mycket fika som jag önskar, och lite mer ändå! - wunderful!

För övrigt
så mår jag finfint!
Hösten är verkligen här nu, och gud jag älskar det!
Lite som mys på morgonen - can't get enought!
Och påtal om mys!
Imorgon är det antagligen jag som sitter på ett tåg påväg emot Göteborg.
Anledning; non!
Utan bara för att det känns rätt helt enkelt!


Men nu ska jag byta sängkläder, för att sedan packa ner mig i någon filt i soffan.
Ha det gâttsit nu folkz!
Bai.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0