Push it, Darling

OM jag köpte nya skor idag eller! Super nöjd med. Röda är dom. Cp-röda liksom. Det blir jag och han på Ica. Hahaha! Helt galet vad rolig jag vart idag alltså. Helt galet att jag ens vart idag. Drabbats av världens drygaste förkylning. Inte kul. INTE kul. Sen är det ju fint att internet funkar som det ska med. Fast nä... Har bloggat från mobilen nu sen ett tag tillbaka faktiskt. Funkar ju, men gud så tröligt va (ja). Positiva klubben för övrigt. Om du skulle undra liksom. Mm. Hehehe ah. BYE

Kommentarer
Postat av: Emma J.

Jag gillar din blogg =) Du är så speciell i ditt sett. Det är alltid kul att titta in och läsa ( vilket jag gör varje dag faktiskt xD) för man vet aldrig vad man ska få läsa eller se. Du är rolig :p kör hårt på bloggen!!

2010-08-21 @ 23:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0