02:26 - GO!

HERRE MIN SKAPARE!
Men se! Jag bloggar igen! Är jag inte grym om någon?
Tror det kommer hålla i sig ett tag nu med!
Har alldeles för lite att göra om nätterna numera.
Borde kanske regissera en film...
En film om en flicka och en pojke.
Eller... Nä. Typ, fem pojkar.
En flicka, fem pojkar och en festival.
Kanske lite mario kart på det med? Ja.

EHS. Jag vet inte ens vad jag pratar om.
Men påtal om om!

Trevlig dag idag. Trevlig kväll. Trevlig vecka.
Ja! Allt är så nedrans trevligt numera!
Jag hatar det. Blir så vresig när jag inte får vara EMO ifred.
Karlstad är för hurtigt. Måste bort ett tag tror jag!
Kan ju inte dras med glada människor jämt!
Funkar ju inte så va. No no no!
Big no på den.
Och sen borde Alice veta sin plats!
Va fan gör hon i Underlandet och ränner?
Tillbaka till köket, kvinna!

Bitte, oui! 02:30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0