Repeat; Repeat; Repeat;

Och jag gråter för jag har inget mer att säga.
Vänder sida bara för att upptäcka att inget där står skrivet.
Jag är ensam, och jag hatar det.

Men det blir bättre.
Det är ju orden som du hela tiden själv säger.
Att du syftade på dig har jag redan sedan länge förstått.
Trots allt handlar det ju bara om oss.
Och dig, förstås.

Skriken dränker inte längre ångesten.
Inte för att något annat egentligen gör det heller.

Antar att det bara är att svälja skiten.
Botten upp, eller hur var det nu igen?
Ppu nettob.
Men vad vet jag.
Minns ju knappt färgen på ditt fönster längre.

Sen saknar jag väl dig en bit.
Eller rätt mycket kanske.
Men det är ord du aldrig hör mig säga.
För det enda jag gör är att gråta.
Och gråta är det enda jag gör.

Kommentarer
Postat av: F.S.

En jävel på att skriva <3 Du är grym Yasse. Tappa aldrig det!

2010-07-08 @ 23:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0