Eat me, drink me

Snabblänkar > Skapa > Nytt inlägg.

DAMN IM GOOD! Vem var det som sprang 2mil, trots regnet, idag eller? (jag) Dock är det väl mer eller mindre allt jag har gjort idag. Frukosten sprang jag bort med. Och Arvika festivalen.

På riktigt. Det suger att jag missar idag. Big time. Sen suger det ännu mer att jag tycks vara den enda som missar. VART ÄR GLÄDJEN I DET HÄR?!

She got the look

Spelade Dragon Age Originals igår. Typ, hela dagen. Känner att jag verkligen har fått till looken nu med. Stora (och nu snackar vi enorma) hörlurar, slappa byxor och en svag antydan till fett hår. Score! Fast...
På riktigt. Jag är en nörd. En riktigt riktig nörd. Super nörd liksom. Nerdzor. NörDENNNNNN. Men, jag gillarT! Alla borde gilla! Det är allt för få nörderier numera. Vad är grejen med skor och väskor och desslike liksom? PL4Y G4M35 Y0UR FUCK1NG F00L5!!!!1!1ett

Ye ye ye.
Tänkte göra ett charmigt avslut på detta nu då,
But I failed. HEHEHE

FRED OCH SÅNT. L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0