Heeeeeeeeeeeeeeeey !!

GÄSTBLOGGGGGGGNING

Nu drog Yasemin iväg och då passar man på att sno hennes data ;)
Jag heter Caroline  och går i samma klass som Yasse ;) och BARA för att hon hatar att man gör symboler efter varje mening ska jag göra det ;)  Hmm vad ska man skriva mer =o , Jo vi är SÅ duktiga och gör våra läxor på plugg tiden!! NOT ! ;P SNART ÄR DET LOV =D och det diggar vi starkt =D !!  vad ska jag berätta om mig då tro ? :O  jag gillar musik och att sjunga  ;P okey nog om mig xD Take Care!

HEJ DÅ ALLA GOA LÄSER-YASSE-BLOGGARE =) !  // Carro

Kommentarer
Postat av: Yasemin Birdal

Söt chey! JA JA JA

(tyst Yasse)

2010-10-26 @ 14:35:59
URL: http://yasssee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0