Jenny Våldtar denna blogg ;D

JENNY GÄSTBLOGGAR!

Sitter här på golvet medan Yasemin sitter o latar sig på fåtöljen bredvid.
Ska VÅLDTA hennes blogg nu. Hon kommer då aldrig få tillbaka den. Okej jag kommer ge den till henne efter jag skrivet allt jag ska skriva.. Enbart för jag är snäll. hehe. men inte alltid ;) Jag ska ha franska med Yasemin i 2 Timmar nu.. 2 TIMMAR! Hur ska vi överleva.. Tur att facebook finns. Så man kan sitta där o lata sig. FACEBOOK FOR THE WIN! :D
Sååå... nu ska man ge tillbaka denna kära dator till Yasemin. Hennes tangent M är helt knas. Men vem gillar inte Knas? :D HA DET BÄST NU BRUUUDAR O GUUUBBBAR! ;D PÖSS från Jenny <3

BARA FÖR JAG ÄR COOOLAAAAST! ;D I´m The Man you know :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0