OO to the O

Aktiverade just mitt ''gratis-surf-inom-värmlandstrafik''-konto.
OM jag gillar att ligga uppe på nätet på tåget eller!
Gillargillargillargillar!

Dagen har vart sjuk! Helt jävla störd.
Började dagen ute på Hammarö.
5-kamp med grymaste brudarna.
Oj som jag dog på det! Haha
Paintball, hoppborgar, sumo-brottning och diverse annat.
Kan ju nästan påstå att jag gilla't
När jag hinner (och orkar) fixar jag bildeR!
Hedersord!

Tjejen snett framför i tåget sprang igår.
Fast hon gillade det inte.
Egentligen ville hon nog inte springa.
Men hon gjorde det.
Sprang alltså. Och så gick hon någon mil.
Tjejen brevid henne svarar, på bredaste värmländska,
''Att hon jämt fattar precis va!''
Nu diskuterar dom häst-mat. Tror jag.
Eller så pratar dom om friidrott.

Jag är patetiskt som ens skriver ner detta (ja)
I'll fuck with you guys later, PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0