Dagens bekännelser

1. Jag är ett as som lever på mjölk och tabletter.
2. I skrivande sekund borde jag egentligen jobba på min krönika, men det låtsas jag inte om.
3. Idag har jag varit sjuk i exakt 34 dagar, men jag orkar inte göra något åt det. (Imorgon är jag helt frisk!)
4. När jag ser mig i spegeln numera ser jag någon annan. Det gör mig arg.
5. Min höft känns helt snevriden. Obehaglig känsla.
6. Random personer som ringer fel gör mig glad.
8. Jag har svårt att ta personer med "frukt-väskor" seriöst.
9. Idag ljög jag om min barndom, för att det kändes lättast så.
10. Det finns ingen tio. Ingen sju heller.

Tänkte lägga upp en bild här, men mr Blondie i sätet bredvid mig
(Hoppas du läser det här, mongo!) förstörde det. Jävla hippie.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jäkla vilket coolt inlägg! Gillar din skrivstil!

2011-02-01 @ 23:01:44
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0