Utkast: Juli 29, 2011

"Om jag vinner två biljetter till Way Out West tar jag med mig..."

Om jag vinner tar jag med mig Martina Aronsson Morales, världens finaste människa. På plats skulle vi dansa och hålla hand, gå vilse och kyssa främlingar blygsamt på kinden. Fota parkbänkar och träd i kvällssolen, kanske knyta kontakter i en främmande stad. Vi skulle skratta och äta pasta med händerna, bara för att vi kan. Bara för att vi vill. Med takten som puls skulle vi andas Göteborg, vinglandes fram på bara tonårsben. Vi skulle göra allt det, allt det hundra gånger om. Och sen skulle vi vakna upp bland 90-tals skor och te-koppar, och med ett leende på läpparna skulle vi göra om allt igen. / Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0