Sleepyhead

Jag vet inte. Tycker väl mest att det är jobbigt när dom frågar.
Det är inte så mycket just att dom gör det, utan snarare hur.
Först huvudet på sne, och sen den där blicken som kräks sympati över dig. Värst är när dom kommer riktigt nära. Rör vid dig. Andas medlidande mot din mur av skam.

"Hur är det egentligen? Du ser trött ut."
Men va fan! Ja, jag är trött.
Ja, jag sover dåligt.
Ja, jag känner mig oftast ensam.
Ja, jag tänker på döden ibland.
Ja, den där låten påminner mig fortfarande om i sommras.

Ja. Jag skriver det här för att jag någonstans där i botten av allt vad ni kallar mig hoppas på att du fortfarande bryr dig, om så bara lite. Ja, jag skriver det här för att jag inte vet vad annars jag ska göra utav det.

Kommentarer
Postat av: Clara

Makaroner :D<3

2011-03-16 @ 19:11:17
URL: http://thesecretiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0