Kom älskling, så glömmer vi döden

Kom nyss hem från en väldigt lyckad och väldigt kylig kväll i stan!
Melissa Horn kan vara det charmigaste jag sett på länge faktiskt!
Hur hon med sina låtar lyckas klä av mig helt naken och träffa precis där,
där det känns som allra mest är ofattbart. Nästan sjukt.
Ja, hon vet verkligen hur man sätter ord på sina tankar.
Ruskigt bra! Och fruktansvärt söt är hon med!
''Vem lämnade vem'' var känsla. På riktigt.
Sen visade det sig att Café August verkligen var ett myZ ställe for real!
Lär bli fler ''långa nätter'' där, haha!



Har kommit på en sak. Jag är en jävel på att bära.
Bärt hö. Bärt skrik-glada barn. Bärt klädhögar. Bärt hyllor.
Bärt färgburkar. Bärt flygblad. OSV! GALET JU!
Och allt detta under loppet av 24 timmar.
Får banne mig ge mig med detta ju!
Folk kan ju tro att jag menar väl som hjälper till...
Och sådana missförstånd har jag då inte tid eller ork med nu!

Men för övrigt är allt fint. Bra till och med. Jättebra!
Är kanon-nöjd med livet, och sällskapet är helt okej med.
Ligger dock på lat-sidan med låtskrivandet just nu.
Men det tar jag väl tag i till nästa månad!
I alla fall så säger jag så, så slipper jag gnäll sen.
Sen har jag börjat klura på om inte KAOS-festivalen skulle vara trevligt.
Men ska nog fortsätta klura lite på den, innan jag bestämmer mig.
Hö hö hö. En jävel på Hö... Nä.

Chips och sånt, jag drar mig! PPD/Y


Kommentarer
Postat av: Din btich :))

ja kommer, men ja kan inte glömma döden :(

2010-07-25 @ 02:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0