''Detta fält måste fyllas i'' - FU

Ny klippt, kåt och glad. Oh ja!
Jävlar vilken kombo liksom!
Nåväl - HEJ DU GOA BLOGG MÄNNISKA
Min dag/kväll/natt/whatever har vart minst sagt händelserik!
Och som vanligt tänker jag inte dela med mig av ett smack till er!
Hehehe. Kändes faktiskt gött att skriva så.
På riktigt med. GRIIIIIIIIMT

Ehs. Jag är flummig, förlåt.
Är bara så djävulusiskt glad! För en gångs skull(?)
Mina Vänersborgs-planer börjar ta form på allvar, och sen dök det upp en annan go grej med!
Nämligen en resa till Stockholm framåt mitten av Augusti.
Som att jag bangar liksom? Nä! SÄLLAN


(Nej, bilden är inte från idag. Men den är lika go för det)

Annars känns livet lite ''Coffee and Donuts''
Mycket skit och lite nytta. Men det är fint det!
Ska ta tag i mitt motionerande på allvar nu med.
Börjar redan imorgon med en långpromenad och rejäl frukost på det!
(Fan och sånt. Jag som inte äter frukost. Sket)

Nu blir det att återgå till MSN-flum och Spotify-knarkande.
Ska nog skriva lite också. Känner mig djup nu.
Djup och våt. LOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0