Lys, lys

Ville tro att alla våra skrönor och nattliga äventyr längs vattenfall och gungställningar skulle ge allt kaos som slår med knytna nävar mot huvudväggarna någon slags större mening, men så var det ju inte. Dem berättade aldrig att det skulle kännas såhär att stå ensam. Dem nämnde aldrig den döva bödeln. Dem sa aldrig att våra minnen skulle jaga fatt i oss varje natt och skaka oss till ovishet, och dem sa heller aldrig att det kunde göra så ont på riktigt, att tala med handlingar.

Fem piskrapp, jag vet nu.
Sex piskrapp, jag vet nu.
Sju piskrapp, jag vet nu.
Åtta piskrapp, jag vet nu.
Nio piskrapp.
Nu vet jag.

Kommentarer
Postat av: Gayking.

Naw raring, Fint skrivet gumman.

<333333333

2012-05-03 @ 10:38:05
URL: http://jjennyalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0