Du gjorde mig glad.. Muffins?

Rätta mig om jag har fel; Men visst känns det väl som om sommaren är på G på riktigt nu?
Första dagen på lovet idag, och jag har ärligt inte gjort mer än njutit av livet i allmänhet.
Gårdagen var som en enda stor salamiburgare full med spring till bussar och flumm på stan.
Men det är så vi vill ha det, och det är så det ska va!


Planen för ikväll? Det lutar åt grill och stoj på Jacoben med folk.
Självklart är man pepp som satan, och att jag snart åker till stockholm höjer bara humöret!
Och för övrigt? - Inte den blekaste aning! Och fan, det är så sjukt gött!

Nej, nu är det 'bruce den allsmäktige' och äpple-skruttar som gäller!
(Helge. Hamster. Barbie-bil. King!)

Kommentarer
Postat av: andrea

oooooh, sa ju att du skulle skaffa blogg en dag!

du hatar när jag har rätt, jag själv älskar det.



GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, BÄSTA VÄN! jag älskar dig

2009-04-06 @ 11:52:33
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: andrea

sv: you should tell everyone about today :D

innan du drar till sthlm imorgon.. ha det bra där! ♥

2009-04-06 @ 23:04:02
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0