Men jo... HEJ!



Japp, det är sant! Då har även jag, som så många andra innan mig, fastnat här i blogg-träsket.
Det jag hade i tankarna var iallafall att jag skulle kolla upp om detta så väl omtalade blogg-livet var något för mig, eller om det helt enkelt är motsattsen, kan bli kul att se!

I vilket fall som helst!

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med denna bloggen än,
Om jag ska bjuda på min händelserika vardag eller filosofera fritt mellan allt från Sivs fotbad till soffkuddar..
Det återstår väl att se antar jag!
Men jag skulle inte förvänta mig allt för mycket om jag vore ni.
Detta kan lika gärna sluta med att jag psykar er alla med relativt störda inlägg och knepig humor.
Men det är bara att hurra!

Anyway, önska mig gärna lycka till, även om jag hoppas på att jag inte ska behöva det!
Och ja, självfallet är ni alla hjärtligt välkommna hit!

/yb

Kommentarer
Postat av: Fredrik (:

välkommen vännen! (:

2009-04-04 @ 15:05:36
Postat av: fuck you -.-

,,I,, ( -.- ) ,,I,,

2009-04-15 @ 04:58:40
Postat av: ol

inget liv!!!

Postat av: KYCKLING!

2009-05-04 @ 22:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0