2009-06-24

''Asså tänk typ senare i livet när man kan bo ihop och göra vad man vill.
Inte ha några hinder.
Vad säger du om det?
Jag funderar seriöst på att söka jobb där du kommer att bo om typ 5 år.
Jag vet inte vad jag hade gjort utan dig?
Typ den bästa flickvännen som jag har haft i mitt liv.
Typ glad och allting.
Positiv är du med.
Igår när du borstade tänderna låg jag och tänkte på ett liv utan dig,
Och jag kom fram till att de skulle inte gått.
Och jag vill inte släppa taget om dig.
Verkligen inte,
Nej Nej Nej Nej Nej
Nej Nej Nej Nej
Nej Nej Nej Nej Nej
Nej Nej Nej Nej.
Jag vill inte.
ingen ska hindra mig att få känna din närhet.



Det bästa är med att båda mina föräldrar tycker om dig.
Dom tycker du är jätte söt och underbart snäll.
Så chansen att vi kommer att bygga ett imperie är väldigt stor tror jag.
Eller vad säger du? :)
Jag älskar dig, och det vet du :') <3''


Have I ever told you I love him?

Kommentarer
Postat av: Hubbbe @

Jag älskar dig mera, så försök inte (: <3

2009-06-29 @ 02:21:18
URL: http://stillfree.blogg.se/
Postat av: andrea

jag är så jävla glad för din skull, hjärtat!

2009-07-23 @ 14:20:40
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0