Du var det finaste,

and now it's over..
tack.. för allt <3


helvete


Kommentarer
Postat av: andrea

gumman, du är bland dom bästa människorna på denna jorden. det finns ingen som du! du har det mest fantastiska skrattet, den mest roliga humorn, den mest härliga personligheten. faller du, faller jag. gråter du, gråter jag. är du glad, så är jag glad. du vet, dom säger att tvillingar kan känna varandras känslor och blir därför berörda på samma sätt och mår likadant? det är så det är för mig, när du mår hur du än mår. nu när du är ledsen, så är jag nedstämd. jag är sur. jag är lättirriterad. jag tycker killar kan ta sig. hade det vart någon annan än dig som dratt ner mig, så hade jag vart sur på den personen. men det är jag inte. inte på dig. faktum är att du kan va den enda personen jag inte blir sur eller irriterad på nu när allt är som det är. för att du är du, och du är underbar. trots att jag inte har gått igenom dethär, så förstår jag hur du känner. jag vet inte varför, det bara är så. kanske är det "tvillingeffekten" eller så är det för att jag älskar dig av hela mitt hjärta, och du är min bästa vän.

2009-09-06 @ 14:57:00
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: Elwira

ojojoj, vad är det som händer!? :( <3

2009-09-06 @ 23:31:30
URL: http://xiambatman.blogspot.com/
Postat av: bre

bre

2009-11-16 @ 22:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0