''Bzzzzzzzh''

Mitt internet är knasigast i världen, och därför är jag arg.
Jävligt arg till och med. Pass på!
Och alla dessa flugor med. BLIR JU GALEN
Imorgon är det flug-slakt 4 real!
Inte en jävel kommer komma undan min piska!
Bwah ha ha! (LOL Yasse, LOL)

F-f-f-f-f-f-f-f-f-f-f-fffffflugor ja.
Bortsett från dessa små kräk är det inte mycket liv norrut inte.
Country-gänget har beget sig hemåt, och kvar är jag.
Kär och eländig. Fast nä.
Klämde en smör-film förut.
The lake house. OM jag grät eller!
Ska se den igen nu faktiskt...
Nyckelordet för kvällen är: Bredgott!


(Skolavslutningen_2010. Snygg-Alex och Moi. Tyckte den passa här)

Inte som att jag har något vettigt att säga ändå.
Slutar med ord-bajsandet nu för att återgå till att vara arg.
Arg, kär och eländig. Fast nä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0