Jalla, kebaba

Dagarna bara flyter på.
Känns som att det var igår man klev av tåget i Stockholm.
Yrade runt på Götagatan. Vilse i bananen.
Nej då. Vi har klarat oss fint!
Thomas har vart en ängel. På riktigt!
Bjöd på en fin natt igår (igen) gjorde han med.
Tror jag är kär. Lite i alla fall

Spel-nörden har övervägt att köpa något nytt.
Bara för saks skull liksom.
Pang-pang spel skulle inte vara dumt.
Men aldrig att jag skulle bekänna det för min Gurr-guz.
NEVAH EVVAH

Idag räknar vi med klassisk piano-musik och annat mys.
Lär bli värt va! Thaimat taggar man med.
Fruktansvärt gott! Typ som kyckling. Fast nä

Ja ja. Utgång nu skulle jag tro!
Gustav tittar konstigt på soffan.
Nu tittar han konstigare på mig. Aj då

med fokus på tummarna<
Repris på gamle Borat. Han är fin han. Rawr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0