Leave it to the whore

Mitt internet fungerar!
För stunden iallafall.
Men man ska glädjas för det lilla, har jag hört

Idag händer ingenting.
I n g e n t i n g. Verkligen inte liksom
Jag har kollat runt med precis alla.
''Nä. Kallt ute ju''
''Va? Nu? Nä... Jag är görbakis ju''
Osv. Förnedrande ju!
Tycker någon borde dra tummen ur och höra av sig iallafall
Såhär kan vi inte ha det folk!
Tänk på mig med. Jag är ensam
HAR DU TÄNKT PÅ DET?
VA? HAR DU DET? VAAAAAA?

Okej. Förmiddags rage är fin...t
Upp upp och iväg.
Jag ger mig med snacket nu.
Blir nog mat snart ändå.
Och man ska ju glädjas över det lilla.
Right? Right.

Edit: Kul att jag upptäckte massa kommentarer nu
som jag fått tidigare men total missat. Lite skämmigt.
Förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0