Rensa fisk i skogen? LOLOLOL

Det är något med att blogga från Biblotek va.
Känner mig nästan sofistikerad.
Och snart lär jag mig att stava till det utan hackiga avbrott med.

DAGEN (Dagtvå, dagtre)
Fast nä. HAHAHA
Iallafall. Dagen har vart bra!
På riktigt, jag tror det kan bli ett gott häng.
Träffade på ett gäng riktigt sköna lirare!
Och idag talar jag väl om alla.

Si sådär kul med jeans i solen bara.
Och A-lagarna vid cykelstället klarar jag mig nog utan med.
Övrig är allt bra. Fint. Jättebra.
Imorgon plockar jag hem femkamps-segern.
Räkna med det, Glen!
HEJ FISK

Kommentarer
Postat av: thao

SV: Åh tacktacktacktack! Vad glad jag blir yasse!

Sköt om dig dude :D

2010-08-23 @ 18:53:45
URL: http://thaaoleyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0