Känner ingen ånger x 15

Johan säger:
i värsta fall får jag tvinga oskar köra upp och hämta dig :D
nu ska jag dra men som sagt om en vecka så blire wakeboard, öl och massa trevligt right? :D

Ya_semin säger:
Ehs! :D Det lär gå vägen ska du se!
Kram och sånt, så syns vi om en vecka!
Wakeboard, öl och massa trevligt it is, oh yes!
:D FRED.

Johan säger:
perfekt! vi hörs av på söndag eller något puss :D<3

_____________________
THAT'S THE SHIT I'M TALKING ABOUT MAN!
Tror ni inte att jag är lycklig nu eller?
Efter en lång dag och en längre natt av stress kommer jag hem till dethär.
Gilla gilla gillaaaaaaaa.
Så nu taggar vi Vänersborg folket! Right? Right!
Nåväl. Tänkte berätta om min über-tröga dag, men glöm det.
Inte som att jag orkar skriva liksom.
Borde sova nu. Är så fruktansvärt slarvig med det. Aj aj aj.
Hure-some-helse. Jag avrundar! Bjuder på bild gör jag med! HOJ


Bland det bästa jag vet - Sanida. Helt klart.


Kommentarer
Postat av: Elin

Thanx dude! :D

2010-07-21 @ 02:16:45
URL: http://dearestyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0