Panii-i-i-i-i-i-i-iiik

Alexander Karlsson kan vara det goaste på länge.
Efter ett ill-gillat samtal med pojken känner jag mig mer taggad än någonsin på Vänersborg! Lär ju bli grymt.
Om det nu blir alls, vill säga. He he he.
Tanken var väl att jag skulle skriva något tok-snällt, nära på gulligt nu.
Om Karlsson alltså. Men inte som att han behöver det liksom!
Alla vet redan att han är sköN. Borde iallafall veta. Argh

Mange Schmidt, Far och Son, Maskinen, Fulkultur och Familjen.
Ja, det var väl mer eller mindre hur min veckan har sett ut än så länge!
Måste medge att livet är redigt gott ibland!
Sen när pengarna rullar in och Karlstad bjuder till blir det sällan fel heller!
Insåg just att jag rimma med. Tufft ju.

Egentligen har jag väl inget direkt att blogga om.
Vet inte varför jag envisades med att göra det nu ens.
Dum grej liksom. Men men.
Bjuder väl på bild och fuldans, så får det vara sen!
Och påtal om dans så tänker jag dra igång ''Far och Son - Panik'' nu.
HÄR SKALL RUMPA SKAKAS ORDENTLIGT, OH JA

Länk till Fuldans: http://fuldans.se/?v=aonhhnytjg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0