Seaside - yes please

I väntan på annat sitter jag nu här, åter igen, vid bloggen OCH BLOGGAR!
Men det ska väl vara helt okej har jag hört.
Sen ska han farbror Olof ha ett grattis med!
Namnsdag och allt ju. Fest det seru

PÅ SÖNDAG SMÄLLER DET!
Vänersborg BLIR det helt enkelt!
Kommer bila mig ner tidigt på förmiddagen.
Med andra ord kan ni VBG' folkz vänta er sällskap framåt runk-timmarna!
Sen kan jag väl med att nämna att festen börjar redan imorgon!
Ska ge fan i att sova bort morgonen, och istället hitta på bus med Sandra.
Kan bli något det. He he he.
Sen kommer ju finbesöket imorgon med!
Kommer ha ihjäl min nya frisyr tills dess.
Klart som korvspad - Vem det nu är som säger så.

Ja ja. Detta var väl allt från mig för denna gången.
Nu väntar några (feta) timmar i soffan.
Snabba cash och luren med Andrea! Saknar tjejen ju
Yep. Over n' out biatches. P

Kommentarer
Postat av: andrea

jag saknade dig med

och nu saknar jag dig all over igen!

ring mig ikväll, stumpan

2010-08-06 @ 15:27:50
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0