In(konstpaus)tressant

Vill börja med att jag har tagit alldeles för många seriösa diskussioner idag. Sen har jag - tyvärr - av misstag tagit alldeles för många diskussioner seriöst med. Stort misstag. Insåg just att vi lever bland rasister och maktmissbrukare. Svåra tider dessa...
Folk behöver mer fredagsmys!


Historia juckar sönder min vardag. Vad har ens Ardi med pommes att göra liksom? Och varför sitter Jimmie Åkesson och hånler i riksdagen!?
FOLK! SNÄÄÄÄÄÄLLA!

Förlåt. Allt återspeglas till denna jävla politiken alltså. Nästan så man borde avsäga demokratin i Sverige och återgå till monarki! Inte som att folk kan tänka längre än sekunden när dom röstar ändå. Visst - SD är också ett parti, som precis likt alla andra har rätten att få sin åsikt och vilja hörd. Men att det finns instabila människor bland oss som köper skiten? Nej. Jag skäms, på riktigt. Skitpolitik!

Om några få blanka rullar jag in till stan och lever farligt en stund! Senare blir det Ken Lavendell. Någon som tidigare hört om Kinesiolog liksom? NÄ. FÅR VÄL SE HUR DET GÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0