Våtmark och Rödbetor, jag ser land!

Jag är så djup numera. OCH JAG GILLAR DET
Svenska-uppgifterna kommer gå galant om detta håller i sig!
MVG MVG MVG. Typ

Igår skrev jag: ''Vaknade just upp och insåg att livet inte längre handlar om vem som har flest bevakare på BDB.''
Det var lite utav en lögn.
Det var längesedan nu, men tanken slog mig (igen) igår.
Nej alltså, bokstavligt talat slog mig.
Jävla laptop.


(räijht nåew)

Vet inte vad jag vill ha sagt med allt detta egentligen.
Säkert något i stil med att världen är ett borttappat kuvert.
Att vi är missfall allihopa, och att vi borde leva mer som indianerna gjorde.
Ut och fånga dagen idioter, vad fan gör ni här och läser?

Hm. Osäker på om jag flummar nu, eller inte.
Men jag vet ju att ni aldrig skulle klaga på mitt flum ändå.
Nep. Ni säger ju ingenting ju, ERA STUMMA "#!"#%&%%

Nä, men seriöst.
Bara för att jag är dryg och hjärtlös betyder inte det att jag inte har känslor.
Bjud på lite bekräftelse ibland då :((((((
Tänker söka tröst hos Missy Higgins nu. Fu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0