*Några väl valda ord*

Hej fina! Brukar sällan börja ett inlägg med att hälsa, och tänkte av just den anledningen göra det nu. Fortsätter med att berätta att jag mår bra. Lever och frodas här ute i skogarna bland vänner och traktorer, vilka jag älskar högt. (Vännerna då, givetvis. Traktorerna med.)
Ekonomi och allt vad pengar-på-kontot heter jobbar just nu som det ser ut emot mig, och fastän jag ofta vill kan jag inte alla gånger haka på sköna random-saker längre. Suger, kort sagt. Bortsett från det finner jag inget direkt att klaga över, varför jag nu skulle göra det.
Saknar förvisso systrar och bröder så att det gör ont enda in på livet, och förresten så tror jag att jag är lite mörkrädd.
Ville väl bara få det ur mig, eller något. Avslutar med något i stil med "KRAM OCH SÅNT." och återgår till att räkna ränder på tapeterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0