Ordbajs och strumpor

Idag är jag trevlig. Sjukt trevlig till och med! Måste bero på monster-drömmen jag hade inatt!

Som såhär var det, va:
Alla - och då menar jag alla - tyckte fruktansvärt illa om mig, och bestämde sig såväl för att göra sig kvitt mig. Jagad över hela Argentina sprang jag. Försökte fly. Till slut fick dem fast mig, så där stod jag intryckt i en gränd, med svärdet mot halsen (bokstavligt talat). Jag frågade uppgivet: "Varför?" och Clintan svarade: "Du är dryg och jävlig. Vi tycker inte om dig.". Vill minnas att någon (Lillbabs?) tillade något i stil med att jag luktade illa. Och sen... Ja, efter det minns jag inte riktigt vad som hände... Men jag tror att det hade någonting med en disktrasa att göra!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack så jättemycket :D

haha härligt att du var trevlig igår ;D

2011-01-16 @ 10:08:56
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0